ყველას რაღაცა უნდა

ადამიანების მოთხოვნილებებს ხშირად დასასრული არა აქვს.

ერთხელ ერთმა მონადირემ დაინახა ფრინველთა გუნდი და დაიწყო ფიქრი: “რატომ არ მისცა ღმერთმა ადამიანს ფრთები, ხომ შეიძლებოდა მასაც ეფრინა?”

ამ დროს გამოიარა თამვმდაბალმა მეუდაბნოემ და უთხრა:

” შენ ფიქრობ რომ ღმერთმა არ მოგცა ფრთები, მაგრამ კიდევაც რომ მოეცა, მაინც არ იქნებოდი კმაყოფილი და იტყოდი: “რატომ არა ვარ ანგელოზიო?”

და თუ ანგელოზადაც გაგხდიდნენ, ისევ უკმაყოფილო იტყოდი: “რატომ არა ვარ ქერუბინიო?”

და თუ ქერუბინიც გახდებოდი, დაიწყებდი ჩივილს: “რატომ არ მომცა ღმერთმა ცის მართვის უნარი?”

და თუ ეს უნარიც მოგეცემოდა, მაინც არ დაკმაყოფილდებოდი და თავხედურად დაუწყებდი ძებნას რაღაც უფრო დიდს”.

P.S. მიუხედავად იმისა რომ ვთვლი, ცხოვრების აზრი სწორედ ძიებაშია, ხშირად მიფიქრია როდემდე შეიძლება გაგრძელდეს ეს? ერთი დღე? ერთი თვე? ერთი წელი? თუ მთელი ცხოვრება?

ნეტავ მარტო მე მჭირს ეს თუ თქვენც ჩემსავით “აღუვსებელი საწყაულები” ხართ?

5 comments on “ყველას რაღაცა უნდა

  1. ჩემი აზრითაც, ცხოვრება ძიებაა, თუმცა არასოდეს ვფიქრობ იმაზე თუ როდის დასრულდება, რადგან რომ დასრულდეს მერე ხომ ყველაფერს დაეკარგება აზრი. ძიებაში,ხომ, ყველაზე დიდი ხიბლია 🙂 ეს ჩემი სუბიექტური აზრია.

  2. მე, იმ ადამიანთაგანი ვარ, ვინც სიცოცხლის ბოლომდე ეძებს… არ იფიქრო სხვებისთვის. უბრალოდ, საკუთარ თავს მინდა ერთხელაც გავუსწრო და უკან რომ მოვიხედავ ერთი თვალისგადავლებით, მივხვდე – აუ, რა მიხეტიალებია მართლა და, მგონი, არ დავღლილვარ! :))))

    ხშირად წერე რააააა! მარადიულად იხეტიალე და ბოლოს მიხვდები, სხვაზე მეტი შეგძლებია… :))))

კომენტარის დატოვება

