რა დავწერო და რისთვის?

ეს პოსტი შეიძლებოდა დაწყებულიყო ასე:

    ყველა ბლოგერის ცხოვრებაში დგება წუთები, როდესაც მას წერა ეზარება…

არ, ვარგა, ბანალურია!

ან ასე:

    ოდესმე ყველაფერი იწყება და ყველაფერი მთავრდება. მეც ადამიანი ვარ და მახასიათებს ადამიანური სისუსტეები. დავიღალე.

არც ეს არ ვარგა.

მე თუ მკითხავთ ეს პოსტი საერთოდ არ უნდა დაწერილიყო.

რატო დავწერე? უბრალოდ იმის ასახსნელად რატომ არ განახლებულა რამდენიმე დღის მანძილზე ეს ბლოგი.
ხანდახან დგება მომენტი როცა არ გეწერინება.
აი რა ვქნა, ვერ ვწერ, ან თუ ვწერ ისეთი გამოდის, როგორიც ბოლო სამი პოსტი.

ძალიან მინდა მალე გავიდეს რამდენიმე დღე და
გავიგო საბოლოო პასუხი თუ რა ბედი ეწია ჩემს პროექტს.

  • ფიქრი ფიქრად გადაფიქრდა.
    გადაფიქრებული ფიქრები მკლავს ხოლმე:(
  • Advertisements

    8 comments on “რა დავწერო და რისთვის?

    1. ყველაფერი კარგად იქნება. წერისთვის ემოცია და მუხტია საჭირო, დროდადრო ადამიანი განვუმიხტებით და მერე ისევ დავიმუხტებით. შესვენებები ძალის მოსაკრებად გვჭირდება 🙂
      აი, არც მე ვწერ. სავებით შეგნებულად, ენერგიის აკუმულირებას ვახდენ, სხვა რამისთვის მჭირდება 🙂
      მე მომწონს შენი ბლოგი, ჩემს ფბ ჯგუფსაც მოსწონს 🙂
      ტაკ შტო, დაისვენე და დაბრუნდი :*

      • მადლობა მხარდაჭერისთვის.
        ყველაზე მეტად სიყალბეს ვერ ვიტან. როცა ვერ განვიცდი იმას რაზეც ვწერ, ყალბი გამოდის. მე კიდევ არ მინდა ჩემს ბლოგზე ყალბი პოსტები.
        მალე დაგიბრუნდებით ძალიან თბილი პოსტით:)

    2. Tamunika – რა ვიცით ჩვენ შენი ბლოგი???
      არ ვიცით, ლინკიც არსადაა.
      ამიტომაც სახელში უნდა იყოს ლინკი.
      აი მაგალითად ჩემს სახელთან რომ მიგაქვს კურსორი, რომ დააჭერ, ჩემს ბლოგში გადადიხარ.

    კომენტარის დატოვება

    