რატომ გვჭირდება ეს?

“>ეს ჩემი ერთ-ერთი პირველი პოსტი იყო ამ ბლოგზე.
დღეს იმ ქუჩაზე ჩავიარე სადაც ის ფოტო გადავიღე და აი რა წარწერა დამხვდა ძველ ფოტოზე.

ეს ის შემთხვევაა როცა რაიმე კომენტარი ჩემი მხრიდან სრულიად ზედმეტია…

4 comments on “რატომ გვჭირდება ეს?

  1. ეგ ის შემთხვევაა, როცა სხვისი კომენტარიც ზედმეტია 😦
    კი არადა, ისევ და ისევ გაუნათლებლობის და სიბნელის ამბავია :ხ

  2. დაეწერა თავის სახელი, მე ვღადაობ მაგ თემაზეო, ფეხებზე მკიდია ქვეყანა და ეს მე ვარ, არ ვმალავო…მაგრამ ლაჩარია, ჩმორია და დაკომპლექსებული ჭილყვავი…დიდი სიამივნებით გავაწმენდინებდი ენით მაგ წარწერასაც და მიმდებარე ტერიტორიასაც

  3. samcuxarod chemo kargo saqartveloshi sisuftave ar vicit,amas pirad higienad agviqvamt da rac xelshi gvezedmeteba yvelafers shua quchashi vyrit,gushin sveticxovelshi viyavi da mis irgvliv sashineleba xdeboda,tu rame nagvad itvleba yvelaferi zirs eyara yovelgvari shefutvis gareshe.rogorc chans satanadod martla ar gviyvars chveni qveyana………..

კომენტარის დატოვება

