მე მიყვარს ქუთაისი

რამდენიმე დღეა კაპრიზე ვარ ჩაციკლული, მთელი დღეები ინტერნეტში კაპრის სურათებს ვათვალიერებ…
რაღა დაგიმალოთ და ძალიან მინდა წასვლა…
ამის გამო თაროზე შემოდებული იტალიურის წიგნიც გადმოვიღე… ამ ზაფხულს აუცილებლად გავაგრზელებ იტალიურში მეცადინეობას და ერთ მშვენიერ დღეს აუცილებლად დავლაშქრავ კაპრის…

თუმცა სანამ არსად წასვლა არ შემიძლია ისევ ჩემი ქალაქის ქუჩებში გავისეირნე და ეს “მარგალიტები” ჩემი ბლოგის მკითხველებისათვის შევაგროვე.

მოკლედ ისევ ნაგავზე მიწევს წერა, მაგრამ რა ვქნა, ყოველ ფეხის ნაბიჯზე მხვდება ეს ნაგვის გროვები და თვალს ხომ ვერ დავხუჭავ….

მოკლედ თვალი გადავავლოთ ჩემს ფოტორეპორტაჟს, ქუთაისიდან…
მსგავსი წარწერები სხვადასხვა ვარიაციით ქუთაისში ხშირია….

ძირითადად შემდეგი შინაარსის: ” აქ ნაგვის დაყრა აკრძალულია, ნაგავს ნუ ყრი ღორო, და ა. შ.
მაგრამ
ქუჩებში ნაგავი ისევ იყრება, თითქოს ეს წარწერები არც არსებობდეს…
თავის მოტყუება და თვალის დაბრმავება ხო ძალიან ადვილია, როცა ნ აყინს ჭამ და მისი სიფრიფანა ქაღალდი გამძიმებს…
აი ხედები დატკბით და ისიამოვნეთ…



და ბოლოს….
საბედნიეროდ ქუთაისში ასეთი პატიოსანი მოქალაქეებიც არსებობენ, ვისაც ნამდვილად უყვარს ქალაქი….

9 comments on “მე მიყვარს ქუთაისი

  1. ისე როგორ უნდა მოვკვდე, რომ ქუთაისი ერთხელაც კი არ ვნახო :დ

    მაინტერესებს ეგ ქალაქი და მისი ხალხი 🙂

    • მოკლედ ბლოგოსფერო მოულოდნელობებიათაა სავსე. რას ვიფიქრებდი ქუთაისი თუ არ გექნებოდა ნანახი…გპატიჟებ, ამ ზაფხულს როცა მოიცლი შემეხმიანე და გიმასპინძლებ ქუთაისში.

კომენტარის დატოვება

